Posłuchaj jak widzą idealnego kandydata nasi menedżerowie.
Jeżeli znalazłeś już ofertę, która odpowiada Twoim zainteresowaniom i wiesz, że chcesz spróbować swoich sił w rekrutacji, złóż swoją aplikację on-line.
Nasz rekruter starannie analizuje Twoje CV i weryfikuje, czy Twoje doświadczenie i wiedza odpowiadają naszym potrzebom. Na tym etapie decydujemy, kogo zaprosimy na pierwsze spotkania.
Na tym etapie zapraszamy Cię do naszego warszawskiego biura, gdzie spotkasz się z naszym rekruterem. Na spotkaniu, rekruter będzie chciał poznać szczegóły Twojej dotychczasowej kariery zawodowej, motywacji do pracy oraz sprawdzi potrzebne na danym stanowisku kompetencje. Rekruter opowie również o zadaniach na stanowisku i przedstawi szczegóły oferty. Jeżeli chciałbyś zadać pytania dot. oferty lub stanowiska, to świetnie - będzie na to czas.
Często na stanowiska z obszaru telefonicznej obsługi klienta poszukujemy osób ze znajomością języków obcych. Jeżeli aplikujesz na takie stanowisko, zaprosimy Cię do uzupełnienia testu językowego on-line oraz rozmowy z lektorem. Jeżeli aplikujesz na inne stanowiska, możesz spotkać się z zadaniami do rozwiązania, które w praktyczny sposób określają poziom umiejętności z danego obszaru np. znajomość Excela.
Ostateczną ofertę składamy tym kandydatom, którzy pozytywnie przeszli etap rozmowy oraz zadania rekrutacyjnego. Po akceptacji jej warunków dopełniamy formalności związanych z zatrudnieniem.
Na tym etapie jesteś już pracownikiem Mondial Assistance. Wdrożenie pracownika zaczynamy czterodniowym szkoleniem, którego zadaniem jest wprowadzenie Cię w świat Mondial Assistance. Chcemy pokazać Ci naszą historię, wartości jakimi się kierujemy, strukturę organizacyjną, ale również jest to czas, kiedy zapoznajesz się z regulaminami jakie obowiązują w naszej firmie i narzędziami, na których pracujemy. Pierwsze dni spędzasz w towarzystwie osób, które w tym czasie również rozpoczynają u nas pracę. Szkolenie wstępne ułatwi Ci proces adaptacji w nowym środowisku.