Assistance znaczy POMOC!

Szczycimy się możliwością skutecznego i szybkiego działania w każdym zakątku globu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

7 etapów udzielania pomocy w Mondial Assistance

Klient wykonuje telefon do działu operacyjnego.

Dyżurujący pracownik dokonuje weryfikacji i zbiera informacje na temat zaistniałego zdarzenia.

Pracownik wyszukuje właściwego usługodawcę, do którego przekazuje zlecenie.

Klient otrzymuje informację (telefonicznie lub przez wiadomość SMS), kiedy usługodawca dotrze na miejsce zdarzenia.

Usługodawca wykonuje powierzone mu zadanie. Usługa dla naszych klientów realizowana jest bezgotówkowo.

W razie konieczności klient przesyła rachunki do działu likwidacji szkód.

Losowo wybrana grupa klientów, którym udzieliliśmy pomocy, bierze udział w ankiecie jakościowej.

Zapraszamy Cię do obejrzenia filmu, dzięki któremu zobaczysz, jak pracujemy i udzielamy pomocy.

Sam sprawdź, czy ta praca jest również dla Ciebie.

Zobacz wideo

Poznaj prawdziwe historie naszych klientów.

ASSISTANCE MEDYCZNE - sprawy w Polsce

Niebezpieczna ospa

Zgłosiła się do nas klientka w 3. miesiącu ciąży. Zweryfikowaliśmy polisę i poprosiliśmy o opis zdarzenia. Klientka pytała o możliwość organizacji wizyty medycznej, ponieważ miała kontakt z osobą chorą na ospę. Ze względu na to, że jest to choroba bardzo niebezpieczna dla kobiet ciężarnych, niezwłocznie zorganizowaliśmy wizytę w szpitalu położniczym. Klientka nie potrzebowała transportu, zatem naszym zadaniem było zlokalizowanie najbliższej placówki medycznej mogącej udzielić pomocy oraz dostarczenie ubezpieczonej danych teleadresowych.

Na miejscu okazało się, że niezbędne będzie podanie surowicy krwi. Po kilku dniach obserwacji klientka została wypisana do domu.

ASSISTANCE SAMOCHODOWE - sprawy w Polsce

Autoalarm

Klient nie mógł uruchomić swojego nowego auta, odebranego z salonu kilka dni wcześniej. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce włączył się autoalarm.

Klient zadzwonił do nas, aby wezwać pomoc w ramach gwarancji. Bardzo spieszył się na ważne spotkanie biznesowe. Nasz pracownik, dzięki specjalistycznej wiedzy zdobytej na szkoleniach, przystępnie wytłumaczył, jak odblokować samochód. Wszystko odbyło się sprawnie w ciągu kilkuminutowej rozmowy telefonicznej, po której można było ruszyć w drogę.

W drodze na wakacje

W sobotni wieczór zadzwonił do nas klient, chciał zgłosić nam awarię auta. Był w trakcie podróży z rodziną do jednej z nadmorskich miejscowości, aby spędzić tam letnie wakacje. Po zweryfikowaniu polisy i zebraniu wszystkich danych kontaktowych oraz informacji umożliwiających zlokalizowanie klienta na drodze, wysłaliśmy na miejsce pomoc drogową. Usterka okazała się niemożliwa do usunięcia na miejscu, samochód musiał trafić do serwisu. Klient chciał, żeby auto było naprawiane w mieście, w którym mieszka, jednak ze względu na weekend serwis nie pracował. Samochód został więc zabrany na strzeżony parking pomocy drogowej.

Ponieważ rodzinie zależało na kontynuacji podróży, skontaktowaliśmy się z wypożyczalnią, zorganizowaliśmy auto zastępcze i podstawiliśmy je na parking pomocy drogowej, aby podróżni mogli przepakować swoje rzeczy.

W poniedziałek rano samochód klienta został odholowany do docelowego serwisu. Diagnoza wykazała, że naprawa potrwa 7 dni, przedłużyliśmy więc wynajem auta zastępczego na ten okres.

Klient odebrał swój samochód dwa dni po powrocie z wakacji, a my zapewniliśmy odbiór pojazdu zastępczego spod wskazanego przez klienta adresu.

INFOLINIE SPECJALISTYCZNE

Tajemnicze wyniki badań

Zadzwoniła do nas klientka, która odebrała wyniki badań krwi. Ponieważ była zapisana na wizytę u swojego lekarza dopiero za kilka dni, a wyniki ją niepokoiły (jej zdaniem podwyższone niektóre parametry), poprosiła o telefoniczną konsultację z lekarzem.

Lekarz po zapoznaniu się z wynikami uspokoił pacjentkę, że wszystkie wartości mieściły się w zakresach referencyjnych. Pacjentka w spokoju mogła czekać na kontrolę u swojego specjalisty.

ASSISTANCE MEDYCZNE - sprawy za granicą

Choroba wysokogórska

Klient przebywał w górach, na wysokości ponad 7 tys. metrów. Tam zapadł na chorobę wysokogórską, o czym zostaliśmy poinformowani przez jednego ze współuczestników wycieczki. W pierwszym etapie zweryfikowaliśmy polisę oraz potwierdziliśmy zdarzenie.

Klient musiał zostać zniesiony do obozu na wysokości 4 tys. metrów n.p.m. Skontaktowaliśmy się z pracownikami polskiego konsulatu i przy ich wsparciu zorganizowaliśmy i koordynowaliśmy akcję ratowniczą przetransportowania klienta do obozu. W Tadżykistanie, gdzie miała miejsce ta sytuacja, jest tylko jeden helikopter medyczny – musieliśmy zarezerwować go z 12-godzinnym wyprzedzeniem. Klient został przetransportowany do szpitala, a my przesłaliśmy gwarancję pokrycia kosztów akcji ratowniczej i leczenia szpitalnego. W szpitalu unormowano stan zdrowia klienta – nasze dalsze wsparcie nie było już potrzebne.

ASSISTANCE SAMOCHODOWE - sprawy za granicą

Zatrzaśnięte kluczyki na autostradzie w Niemczech

W nocy zadzwoniła do nas klientka ze zgłoszeniem, że na stacji benzynowej przy autostradzie zatrzasnęła kluczyki. Niestety w aucie zostało jej śpiące dziecko. Na początek poprosiliśmy o dane, dzięki którym mogliśmy potwierdzić polisę ubezpieczeniową, oraz zapytaliśmy o szczegółowy opis zdarzenia. Okazało się, że pracownicy stacji mówili wyłącznie po niemiecku i klientka nie mogła się z nimi porozumieć. Poleciliśmy, aby przekazała słuchawkę jednemu z nich. Nasz pracownik ustalił dokładną lokalizację, a następnie skontaktował się z konsultantem w Niemczech, który pomógł zorganizować lokalną pomoc drogową specjalizującą się w awaryjnym otwieraniu samochodów. Pomoc drogowa przybyła na miejsce w ciągu 40 minut. Samochód został otwarty, w tym czasie syn klientki nawet się nie obudził. Klientka mogła spokojnie kontynuować podróż.

HOME ASSISTANCE

Pożar

Do działu operacyjnego zadzwonił telefon. Odebraliśmy zgłoszenie, potwierdziliśmy polisę i wysłuchaliśmy problemu klientki. Ubezpieczona zgłosiła nam pożar w miejscu zamieszkania. Na miejscu była już straż pożarna i ogień został ugaszony. Potrzebna była organizacja noclegu dla 4 osób (klientki i 3 dzieci, w tym jednego niepełnosprawnego) oraz przewozu ocalałego mienia.

Aby pomoc mogła być zorganizowana, musieliśmy zweryfikować zdarzenie pod kątem OWU (ogólnych warunków ubezpieczenia), następnie poinformowaliśmy o rodzaju wsparcia, jakiego mogliśmy udzielić oraz o konieczności dostarczenia nam zaświadczenia od straży pożarnej o tym, że w domu nie ma możliwości dalszego przebywania. W ramach pomocy zorganizowaliśmy transport klientki wraz z dziećmi do hotelu, gdzie zarezerwowaliśmy dla niej pobyt wstępnie na tydzień. Zatroszczyliśmy się również o przewiezienie ocalałego mienia pod wskazany przez klientkę adres. Po oględzinach okazało się, że doprowadzenie domu do stanu, w którym będzie można w nim zamieszkać, zajmie około 1,5 miesiąca. Poszkodowana poprosiła o wynajem mieszkania zamiast hotelu, ponieważ była to opcja wygodniejsza dla niej i dzieci. Pomogliśmy zatem w wynajęciu mieszkania i pokryliśmy jego koszty. Po 2 miesiącach szkody po pożarze zostały zlikwidowane i zorganizowaliśmy dla rodziny powrót do domu.

CONCIERGE

Urodziny w sanatorium

Klientka zadzwoniła z prośbą o zorganizowanie urodzin córce przebywającej w sanatorium. Poprosiła o przygotowanie i dostarczenie bukietu kwiatów i tortu wraz z bilecikiem z życzeniami.

Następnego dnia, w dniu urodzin, kurier wręczył piękny bukiet i tort kupiony w najlepszej cukierni w mieście.

Praca w Mondial Assistance to dobre relacje między współpracownikami, kierownikami i ich zespołami oraz klientami i usługodawcami, a także nieustanne zdobywanie wiedzy.

Chcesz wiedzieć jak się u nas pracuje? Oto kilka wskazówek:

  • Organizujemy pomoc 24/7, co oznacza, że 365 dni w roku pracujemy całą dobę. Swoją pracę możesz zacząć rano, w południe lub popołudniu. Pracujemy w nocy (średnio każdy z nas ma 3 zmiany nocne w miesiącu), w weekendy (średnio 2 weekendy w miesiącu) oraz w święta. Za pracę w niedzielę, na zmianie nocnej i w święta płacimy atrakcyjne dodatki finansowe.
  • Grafik ustalany jest do 15 dnia miesiąca na kolejny miesiąc, np. do 15 lutego układamy grafik na marzec. Osoby studiujące zaocznie mają pierwszeństwo w zgłaszaniu swojej dyspozycyjności, dzięki czemu mogą kontynuować naukę.
  • Odbieramy połączenia przychodzące od naszych klientów i na ich podstawie ustalamy plan działania. Wykonujemy połączenia i kontaktujemy się z naszymi usługodawcami w terenie, a następnie informujemy klienta o etapie realizacji usługi.
  • Stawiamy na luźną atmosferę i nieformalny styl ubioru.
  • Uczymy się od siebie. Starsi specjaliści służą pomocą i są wsparciem dla tych, którzy dopiero do nas dołączyli. Dokładamy wszelkich starań, aby rozwijać się i podnosić nasze kwalifikacje i tym samym jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych klientów.
  • Zaangażowanie i entuzjazm to droga do sukcesu w Mondial Assistance. Promujemy osoby, które wiążą swoją przyszłość z naszą firmą, dlatego przykładamy wagę do rekrutacji wewnętrznej i możliwości zdobywania doświadczenia w innych działach. 80% stanowisk w firmie obsadzamy w drodze rekrutacji wewnętrznej.
  • Cenimy postawę czynnego poszukiwania nowych rozwiązań i doskonalenia swojej pracy. 86% naszych pracowników twierdzi jest, że jest zachęcana do wdrażania usprawnień i zgłaszania nowych pomysłów.

Wiemy, że satysfakcja z pracy jest wypadkową różnych czynników. Chcemy, aby każda zatrudniona u nas osoba czuła przyjemność z bycia częścią zespołu Mondial Assistance. W związku z tym dbamy o pozytywną atmosferę i relacje pracownik – przełożony.

Nasi pracownicy otrzymują od swojego przełożonego:

Regularną informację zwrotną

– często rozmawiamy o naszej pracy, postępach oraz obszarach, w których możemy się rozwijać,

Możliwości indywidualnego rozwoju

– poprzez stawianie nowych wyzwań oraz powierzania ciekawych zadań.

Otwartość

– na indywidualne potrzeby i wyrozumiałość,

Wsparcie

– zarówno w kwestiach merytorycznych jak i innych zawodowych,