Zobacz, co pracownicy cenią w Mondial Assistance.

Sam sprawdź, czy ta praca jest również dla Ciebie.

Zobacz wideo

35

projektów szkoleniowych

zrealizowaliśmy w 2016 roku

47

osób
awansowało

lub zmieniło dział w 2016 roku

90

kadry
kierowniczej

pochodzi z awansu wewnętrznego

Nasi pracownicy otrzymują od swojego przełożonego:

Wsparcie

Zarówno w kwestiach merytorycznych, jak i innych zawodowych.

Regularną informację zwrotną

Często rozmawiamy o naszej pracy, postępach oraz obszarach, w których możemy się rozwijać.

Otwartość

Na indywidualne potrzeby i wyrozumiałość.

Możliwości indywidualnego rozwoju

Poprzez stawianie nowych wyzwań oraz powierzania ciekawych zadań.

Rozwój kariery

Szkolenia

Benefity

Większość pracowników pierwsze kroki w naszej firmie stawia na stanowisku młodszego specjalisty ds. assistance. Dodatkowo, niezależnie od stażu w firmie i aktualnego stanowiska, możliwy jest udział we wszystkich rekrutacjach wewnętrznych. Rozwój kariery naszych pracowników to dla nas priorytet.

90% osób tworzących lokalną kadrę kierowniczą zaczynała pracę na niższych stanowiskach, w większości jako pracownicy działu operacyjnego. 4 z 5 osób zasiadających w gronie najwyższego szczebla dyrekcji w Polsce zaczynało karierę na niższych stanowiskach. Kolejne dwie osoby zarządzają oddziałami firmy w innych krajach. Jedna z nich zaczynała jako młodszy specjalista ds. assistance w 2005.

Początkiem ścieżki kariery zwykle jest wspominane już stanowisko młodszego specjalisty ds. assistance. Następne szczeble to specjalista ds. assistance oraz starszy specjalista ds. assistance. Poziom stanowiska uzależniony jest m.in. od wiedzy merytorycznej, osiągnięć w pracy, ale również stanowi odzwierciedlenie zaangażowania pracownika oraz jego gotowości do dalszego rozwoju. Po okresie próbnym każdy nowy pracownik otrzymuje informację zwrotną na temat swojej pracy. Pozytywny wynik testu z wiedzy merytorycznej oraz wysoka ocena jakości pracy i prezentowanej postawy daje szanse na uzyskanie podwyżki. W kolejnych miesiącach można liczyć na awans.

W ciągu roku każdy pracownik zajmujący się assistance przynajmniej raz na kwartał ma możliwość uzyskania kompleksowej informacji zwrotnej na temat swojej pracy. Na rozmowie ewaluacyjnej przełożony pomaga zidentyfikować mocne strony zatrudnionego, określić obszary do poprawy, wyznaczyć priorytety rozwojowe i wskazać potrzeby szkoleniowe.

Co roku publikujemy w firmie katalog szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, które oferujemy pracownikom.

Każda z osób pracujących w naszej firmie ma prawo wybrać programy, które ją interesują, i uzgodnić z przełożonym czas uczestnictwa.

Katalog obejmuje:

  • szkolenia z efektywności osobistej, asertywnej komunikacji, zarządzania stresem i technik relaksacyjnych,
  • szkolenia dotyczące wystąpień publicznych,
  • różnego rodzaju szkolenia specjalistyczne: technologiczne, MS Office, z wiedzy dotyczącej obszaru rachunkowości czy podatków,
  • staże wewnątrzfirmowe, dni otwarte, konferencje branżowe i specjalistyczne.

Dużą popularnością cieszą się spotkania z cyklu „mini learning day”, gdzie pracownicy będący ekspertami w danej dziedzinie organizują prezentacje dla innych pracowników, aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Specjalnie dla osób z działu operacyjnego przygotowaliśmy dedykowany program szkoleniowy, który ułatwia pracę i przydaje się najbardziej w pierwszym okresie pracy. Przez pierwsze 3 miesiące szkolimy z narzędzi, na których pracujemy, i kontraktów, które obsługujemy, oraz uczymy, czym jest dla nas najwyższa jakość obsługi klienta i w jaki sposób ją osiągać.

Dla pracowników, którzy pracują min.6 miesięcy, organizujemy szkolenia z tematyki:

  • Jak radzić sobie ze stresem?
  • W jaki sposób asertywnie się komunikować?
  • Jak prawidłowo dbać o struny głosowe?

Poza tym można spędzić jeden dzień z usługodawcą, aby w praktyce zobaczyć, jak wygląda jego praca, oraz wczuć się w rolę klienta, który dzwoni po pomoc. Dzięki takim wizytom możesz m.in. poznać szczegóły organizacji lotu ratunkowego albo dowiedzieć się, jak awaryjnie otworzyć drzwi w samochodzie.

Dla specjalistów i starszych specjalistów, którzy chcieliby wejść w rolę opiekuna młodszych stażem, oferujemy szkolenie z mentoringu.

Dbamy o czytelność zasad. W firmie mamy jasny i publicznie dostępny regulamin premiowania oraz wynagradzania.

W dziale operacyjnym obowiązuje kwartalny system premiowy. Co to oznacza? Każdy pracownik raz na kwartał ma wyznaczane indywidualne cele ilościowe oraz jakościowe. Poziom realizacji tych celów uprawnia do wypłaty premii kwartalnej.

Dodatkowo:

  • Finansujemy w całości bogaty pakiet medyczny dla pracownika i rodziny.
  • Finansujemy w całości ubezpieczenie na życie i od następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • Finansujemy w całości pracowniczy program emerytalny.
  • Dofinansujemy posiłki.
  • Oferujemy do 4 dni dodatkowego, płatnego urlopu rocznie.
  • Dofinansowujemy karty Mulitsport, bilety do kin, teatrów, bony zakupowe.
  • Dofinansowujemy wyjazdy urlopowe.
  • Oferujemy możliwość pracy zdalnej.
  • Mamy biblioteczkę, w której znajdziesz najnowsze publikacje związane z rozwojem osobistym.
  • Mamy miejsce na rowery, gdzie bezpiecznie zostawisz swój pojazd, a przed pracą możesz skorzystać z prysznica i wyprasować ubrania, które być może w podróży troszkę się pogniotły.
  • Wspieramy naszą lokalną społeczność – organizujemy paczki świąteczne dla potrzebujących, pomagamy osobom niepełnosprawnym w szukaniu pracy, zbieramy nakrętki. A to jeszcze nie wszystko. 84% naszych pracowników uważa, że nasza firma wykazuje się dużą odpowiedzialnością społeczną i dbałością o środowisko oraz oferuje pracownikom możliwości angażowania się w te inicjatywy.
Stawiamy na naszych pracowników

Mamy wiele przykładów na to, że z nami rozwiniesz swoje skrzydła.